pondelok, 13. októbra 2014

Recept: Slimák z lístkoveho cesta


 Potrebujeme:
* lístkové cesto 400g
* tvrdý syr na strúhanie
* 1 vajce
* sezam

Postup:
Lístkové cesto rozvaľkáme nemusí byť veľmi na tenko, pokrájame na pásy cca7-8cm široké, mne ich vyšlo asi 5. Na pásy postrúhame syr. Postupne tie pásiky zlepíme po celej dlžke aby boli z nich dlhe valčeky a vo vnútri syr. Na plechu som dala papier na pečenie a valček som krútila ako slimáka a za ním som napájala ďalšie po kým sa neminuli. Tou zlepenou časťou som ich otočila smerom nadol. Potrela som vajcom posypala sezamom a ešte aj syrom trochu a dala piecť.

 Tento recept som našla na internete postup som moc nečítala iba som pozrela obrázkový postup a hneď som si išla kúpiť listkove cesto. Je to veľmi jednoduché a príprava je taká hravá robota trochu ale mám ho v pláne robiť zas je veľmi chutný. Vedela by som si predstaviť ho naplniť trebars aj niečim iným možno aj na sladko je to na každom fantázii čo vymyslí.
DOBRÚ CHUŤ 

7 komentárov:

  1. To vypadá na super rychlý, chutný recept :) Musím vyzkoušet
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto slimáky pečiem aj ja ale maličké a taktiež pizzové s bazalkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z listkoveho cesta som este nikdy nic nepiekla. Niekedy vyskusam.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To musí byť mňamka!!! Určite vyskúšam. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to rozprávkovo mňamkózne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...