pondelok, 2. decembra 2013

Zdravý človek ma mnoho želaní no chorý iba jedno... a ja ďakujem každý deň za to čo mám

Ahojte znovu 
Neviem čo sa to teraz deje ale už viac krat som počula o tom ako sa mlady chalan zabil. Minule teta volala že sa im na dedine obesil nejaký 30 ročný sused. Pýtam sa či mal frajerku nie, či mal robotu nie, tak asi nemal žiadny dôvod žiť, ale veď to nie je riešenie odpratať sa zo sveta, ľudia sa uvedomte!!! Ako tak pozerám v dnešnej dobe sa dvaja ľudia ťažko hľadajú v našej dedine su samí starí mládenci neviem či sme neni dosťdobré pre nich alebo ich predstava je niečo medzi Barbie a Miss World :D 
Už to asi píšem druhý krát ale rada by som sa narodila alebo aspoň si to vyskúšala narodiť sa v 70-80 rokoch.
No nič teda aspoň sa kochajte obrazkami:))) A ZDAR DECEMBRU

ĎAKUJEM ZA KAŽDÝ JEDEN DEŇ 
*ktorý prežijem
*ktorý ma niečo nové naučí
*ktorý mi dá kopanec a ja znovu vstanem
*ktorý mi niečo nové ponúkne 
*ktorý mi dá do života nových ľudí
*ktorý mi dáva rodinu čo ma majú radi a lásku
*ktorý mi ukáže nový smer 
*ktorý mi naskytne robotu

















Majte sa pekne:))

21 komentárov:

  1. ten druhy obrazok ma dostal, salka a cajnik su pekne v teplucku, vybaveni na zimu :-) aj ostastne obrazky su krasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) tento článok fakt stojí na zamyslenie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ved aj ten dobrý herec zo rýchlo a zbesilo sa zabil..aj ked nie plánovane a dobrovolne..ale predsa.. a je ho škoda, bol to dobrý herec.

    Veru, v dnešnej dobe.. nemusí to byť len chalanmi.. ale aj dievčatami.. niektorí chalani si vážia svoje baby a nedali by ich za nič..a nakoniec aj tak ostanú sami aj keď sú trochu starší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, ale sedel na mieste spolujazdca tak reku či to nebolo aj dohodnute... presne ako hovoríš ale tak vidim to ako sa chovaju radšej sa otočí alebo neviem čo moc si zvykli na to že sa im dievča vnucuje asi ja neviem:)))

      Odstrániť
  4. Veľmi náučný príspevok.Za toto veru veľký palec hore. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný článek, a nadpis je naprosto dokonalý :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý článok. Je veľa mladých ľudi ktorý si myslia že pre nikoho nič neznamenajú.Ale neuvedomujú si jedno, ak by sa mi niečo stalo tak by svojim konaním ublížili veľa ľudom a hlavne svojej rodine a svojej MAME ktorá ich miluje už len preto že sú.
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pravda...krásne obrázky :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love it! :) Very inspirational. Thanks so much for sharing!
    Tina from blog Style Sinners

    As it's the season of giving, I decided to do a giveaway on my blog :) I'd be glad if you joined! You can win a 150$ voucher. ♥
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/12/giveaway-win-150-voucher.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvelý článok :)
    chceš sa vzájomne sledovať ??
    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Keď mám byť úprimná, v dnešnej dobe sa niektorým ani nečudujem, keď si siahnu na život. (Teda, ja osobne by som toho asi nebola schopná.) Možno sa už aj ja mením z extrémneho optimistu na cynika, ale dnešná doba a dnešní ľudia mi len robia čoraz väčšie nervy.
    Tiež by som sa bola oveľa radšej narodila v tých 70-tych rokoch (jednak vtedy bola oveľa kvalitnejšia hudba, ľudia boli k sebe milší, technológia ešte neničila medziľudské vzťahy a to, ako sa ľudia obliekali, bolo tiež na nezaplatenie :D) a žila ako moji rodičia, vtedy mi prišiel svet oveľa "nevinnejší" ako dnes. Dnes sa tu pohybujú len samí grázli, pedofili a podobné indivíduá :/

    Zdar decembru :D aký banícky pozdrav :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak pravdivo si to napisala, ale sami sme si navine, ale rozmyšlala som že nebol to ovela velky rozdiel vtedy tiež existovali všeliaky grazli lanže sa o tom tak nepisalo ako teraz ... tožvie, jasnee to ma tak napadol ten pozdrav zo srandy :))

      Odstrániť
  11. to je taká zlá doba..., všetko je len o peniazoch a žije sa rýchlo, mladí majú úvery, aby mali kde bývať, tak sa ani nečudujem že každý druhí berie antideprasíva , dúfam že to nebude môj prípad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Do toho bazénu na střeše by mě nikdo nedostal, za to do té postele by mě nikdo přemlouvat nemusel :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...