piatok, 6. decembra 2013

Doprajme si!!!

Ahojtee inak pekného Mikuláša prajem!

Len tak som si pozerala fejsbúúk a natrafila som na celkom zaujimave obrazky tak ma napadlo že čo ak keby si môžete aspoň jeden deň užiť takýto relax kde sa o vás pekne postarajú vo forme masiek, masáži, kúpeľa a iného no povedzte kto by to neodmietol že? Už ste niekedy také niečo zažili? Ak áno tak kde? Ja som ešte nebola ani len v saune... :)) Takú čokoládovú masku by som rada okoštovala na tvári....
Veľmi rada si prečítam vaše komentáre strašne sa im teším. A teraz obrazky:)))









NAKONIEC TO NAJ/LEPŠIE/HORŠIE NA ZÁVER
Čo poviete na toto dali by ste si? Mňamkaaa :)))

Dúfam že som vás potešila. 
MAJTE SA PEKNE

7 komentárov:

  1. uf tie slimáky sú husté :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada by som šla niekam do nejakého salónu a nechala sa takto hýčkať a rozmaznávať ^_^ ...ale tie slimáky by som si na xicht asi nedala xD

    v i n t a g e • f r e a k

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fuuj tak s tymi slimakmi s ito zaklincovala.. :D haha

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jen sauna a nějaké kompletní ošetření pleti u kosmetičky:) ráda bych si vyzkoušela nějakou relaxační masáž, nebo něco takového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slimáky na tvár nie, ale BBčko so slizom je parádne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, hned bych si to s modelkami vyměnila a nechala se hýčkat, i když sauna mi nedělá vůbec dobře. Byla jsem tam jednou a vydržela jsem tam sotva pár minut, ale na masáž bych se určitě nechala přemluvit. Třeba taková masáž noh <3 :D To bych si dala líbit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sauna to ano každy tam nevydrži, bud su už zvyknuty niektori alebo im to nevadi:)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...