nedeľa, 8. decembra 2013

Čo dnešok a včerajšok dal

Ahojteee
Dnes som bola trochu pozrieť obchody aj keď sami moc nechcelo ale bola som donútená, ale čo už pretože samozrejme keď nikam nejdem tak ani nič neminiem a to je fajn :D ale keď už niečo zbadam a veľmi sa mi to páči tak to už nejde a musim si to kúpiť:)) Potrebovala som nejake teple kamaše do roboty lebo keď som aj v sklade alebo v kancelarii proste ma oziaba dúfam že ma už v nich nebude...
Toto su moje prvé ešte som podobne papuče nikdy nemala pretože su dosť nevhodne do mokrej zimy ale dam si ich hlavne ked bude mrznuť a dúfam že sa mi nebude šmýkať :D
Aké máte s papučami skúsenosti vy? Nosíte ich rady? 
A viete čo ma pobavilo? v obchode kde som ich kupila C&A či ako sa to píše našla som jedni ako keby už v nich niekto deň chodil zodrata špinava podrážka a mama mi hovorí, že si ich tu niekto prezul a odyšiel v nových:D ak to naozaj urobil niekto tak akože takuto stupiditu u ľudí už nepochopím je to vtipne no:)) 

A zastavila som sa v DM po ceste na suchy šampon, antiperspirant a make -up. Potom aj pre spodne pradlo tie vločkove gaťky ma dostali hneď som ich brala:))

Torta zo včerajšej oslavy ujo mal 50 a vtipne bolo že v tom ľavom bol nejaky alkohol a ťahal ako keby tam bolo fakt mlieko:))

A to najlepšie na koniec ďakujem Barborke http://bar-bor-ka.blogspot.sk/  za výhru v jej súťaži. Maska je veľmi zaujimava je tam niečo celé čo sa len priloží na tvár netreba nič nanášať som zvedavá 

MAJTE SA PEKNE

9 komentárov:

  1. No stými topánkami to je hrozné nechápem ako to môže niekto urobiť hh :D :D A to bude asi tá látková maska či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ale keď zistím tak napíšem o nej:))

      Odstrániť
  2. Tak ako v obchode som už videla hoci čo ale aby sa niekto prezul a odišiel v iných je moc... ale tak ľudia som schopný hoci čoho...
    Som veľmi rada že ta balíček potešil, maska je látková a je napustená nejakou emulziou už si to nejako veľmi nepamätám ale na zadnej strane to určite bude. Moja kozmetička mi ju veľmi odporúčala tak práve preto som ju zaradila aj do súťaže mala by byť vhodná na všetky typy pleti. :-)
    Ale budem rada ak dáš vedieť ako sa ti páčila. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzera fakt zaujimavo ešte som sa s takym ničim nestretla, to je fajin ked je na všetky tipy pleti:)

      Odstrániť
  3. :) dievča, zapla som tvoj blog a rozmýšľam, že prečo ho vlastne sledujem, keď tvoj štýl písania je zrovnateľný s 10 ročným dieťaťom bez najmenších znalostí gramatiky... hneď ruším sledovanie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja rozmýšľam prečo píšeš komentar prave teraz do teraz si nič nekomentovala :D:D nenutim ťa sledovať, tak PAAAAAAAAAAAAAAAAA :-*

      Odstrániť
  4. tak to je fakt milé s tými topánkami :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný mix. Ja som týmto papučiam stále nepodlahla. Všade ich vidim, no fakt ma nelákaju.
    A čo balea suchý šampon - spokojná si s nim?
    Ja mám aktuálne Schaumu a ten je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano som s baleou spokojna celkom myslím že to rovnako pomaha všetko:)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...