piatok, 1. novembra 2013

Venované Vám hore

Pekný sviatok vám prajem a jeden pekný citát ....

"Prajem si, aby nebo malo telefón nech môžem znovu počuť Tvoj hlas. Myslím na teba stále... Všetko čo si, sú spomienky a obraz v ráme."

POČKAJ TAM NA MŇA HORE.....


Viem, že si so mnou, aj keď pri mne práve nestojíš.
Cítim totiž tvoju prítomnosť v mojom srdci ♥
Spomienky
Prečo ten čas tak rýchlo letí a všetko čo som v srdci mala sa tak rýchlo stratí?
Všetko čo som si tak dlho pestovala, stratilo sa v malom okamihu, 
kým mi bude opäť srdce biť, potrvá to ešte dlhú chvíľu.
Tvoj smiech, ktorý som milovala odniesol mi vánok, 
tvoje bozky sa uložili na večný spánok.
Už len hviezdy sú mi tichým svedkom, ako som ťa milovala,
len oni vedia, že celé svoje srdce som ti dala
Už nikdy neucítim tvoje nežné objatie, 
už nikdy na mňa nebudeš hľadieť ako kedysi,
Všetko kam sa pozriem mi ťa pripomína
občas sa pýtam samá seba, čia je to vina?
Kto môže za tie preplakané dni a noci?
Kto je zodpovedný za ten hrozný pocit?
Možno to tak malo byť.
Odišiel si, ako slnko za súmraku a mesiac za rána.
Nikdy nezabudnem na nič, čo sa teba týka
Hlavne sa už musím vzchopiť a naučiť sa znovu dýchať!

Krásne.....Musela som to sem dať...

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...