nedeľa, 3. novembra 2013

Inšpirácia z rozprávok rovno na vaše oči

Ahojtee... neviem či ste postrehli tento článok ale zas ma zaujal tento krát sa jedná o líčenie očí inšpirované napríklad rozprávkovými postavami. Mňa to celkom zaujalo rada si pozeram všeliake obrazky aj keď líčiť neviem určite to viem oceniť. Tak sa pozrite čo na to poviete?

Profesionálna mejkapová umelkyňa s Izraela sa rozhodla povýšiť ženský make-up na umenie. Zameriava sa najmä na oblasť očných viečok, kde je schopná vytvoriť skutočne zaujímavé umelecké kreácie. Dokáže ich vytvoriť pomocou očných liniek a očných tieňov, nič iné na to nepotrebuje. Vo viacerých svojích obrázkoch využíva zaujímavo aj obočie napríklad ako vlasy princeznej.











10 komentárov:

  1. waw!
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je milé že si v podstate okopírovala ( nie doslova) článok zo včera z Diva.sk :) aká náhoda ;)
    http://diva.aktuality.sk/clanok/39321/ocne-tiene-rozpravky-viecka/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo nahoda? :D veď som napísala že neviem či ste postrehli článok tak som ho sem dala :))) nič hrozne :D:D

      Odstrániť
  3. Ja som článok postrehla a je to velmi pekné dalo by sa povedeť že umenie. Mne napríklad vôbec nevadí, že je článok okopírovaný z diva.sk, Kristín možno len chcela povedať niečo také že by si mohla uviesť niekde zdroj... Inak máš velmi pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem na to myslieť vždy zabudnem dopísať aj zdroj.

      Odstrániť
  4. krásne :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...