sobota, 9. novembra 2013

Fotky ako z Ameriky

Printic.com

Ahojtee .. určite ste už o týchto fotkách veľa počuli a keďže som mala možnosť si dať také vytvoriť neváhala som. Fotky som mohla poslať aj cez aplikáciu na mobile, ale keďže ja som na také veci antitalent a nemám taký telefón čo to podporuje boli veľmi milý a tak som poslala fotky mailom a spravili to za mňa. Tak som teda poslala fotky čo som odfotila. Printic aplikácia je určená pre smartfony a android ja síce mam v mobile android ale uplne zakladny ešte ten prvý takže by mi to nepomohlo.


Pod jednu fotku som si dala aj popis meno mojho havkača, najprv som nechcela aaaale reku keď mám takú možnosť dám aspoň na jednu. Potešilo ma keď som zbadala, že fotky sú lesklé a také ako aj u nás, neviem prečo som si myslela že budú len na nejakom mäkkom papieri, su fakt zaujimave. Predmety ktoré som odfotila trochu viac z dialky su mierne rozmazané ale to je už najmenej. 


Ďakujem Prinntic 

3 komentáre:

  1. Tiež uvažujem nad tým dať si urobiť fotky Printic :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som na také veci antitalent, ale Printic ma dosť láka :) Už si asi štvrtá alebo piata blogerka, u ktorej vidím fotky z Printicu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tak isto hehe tiež som ich už videla na viacerých blogoch:))

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...