štvrtok, 7. novembra 2013

Blistex Med Plus & Blistex Lip Relieff Cream

AHOOJ
Síce aj keď mám tých balzamov na mraky všetky mám rada. Neexistuje ani jeden ktorý je najlepší, každý ma niečo do seba, je malinký niekedy aj väčší ale vždy po ruke. :-*
BLISTEX Lip Relieff Cream - okamžitá pomoc pri popraskaných perách, zosiluje prirodzený ochranný film na perách a vyhladzuje ich povrch. Dobre sa vstrebáva a spôsobuje okamžitú úľavu pri popraskaní pier. 
Obsahuje gáfor a thymol, má vysoký podiel vlhkosti a krémovú konzistenciu. Veľmi ľahko sa nanáša pomocou aplikátora krotý sa prispôsobí perám. 
Dermatologický testované, ochranný faktor 10. Objem: 
___
Musím potvrdiť, je fakt výborný taká mastička a pri ich používaní nehrozí žiadny opar. Môj prvý dojem keď som ho ovoňala pripomína mi zubnú pastu niekomu to možno vadí ale mne nie. Na perách zanecháva chladivý pocit, teda obaja.
Blistex Med Plus - má jedinečné a bohaté zloženie vratane mentolu a gáfru. Po použití nastane pocit intenzívneho chladu, ktorý prináša úplnu úľavu. Taktiež má priaznivé účinky na pokožku poškodenú nádchou a uvoľňuje dýchanie. 
___

Kedysi som mala už jeden Blistex v tube ktorý mi kúpil oco, ale na moje nešťastie mi ho zožrala Lusy môj pes niet pochýb že je celá po mne a to sa fakt nestalo len raz vtedy mi pomizlo viac balzamov ale teraz už mám stým pokoj už to neurobila. 
Stalo sa vám niekedy že váš balzam zachutil aj vášmu havkačovi? :)))

4 komentáre:

  1. Milujem tvoj blog :)
    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blistex som kedysi používala a nesťažovala som sa. Momentálne používam balzam na pery od Alverde a môžem iba odporučiť ;)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím povedať že ja mám tiež od Alverde nemam nič proti :))

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...