utorok, 5. novembra 2013

Alverde: Deodorant s extraktom z nechtíka lekárskeho

Deodorant ktorý je bez alkoholu. Má jemné zloženie z výťažkom hamamelisu ktorý chráni citlivú pokožku a dodáva pocit sviežosti. Je bez obsahu syntetických vonných farbiacich, konzervačných a živočíšnych látok.
Objem: 50ml

Kupíla som ho v akcii za 1,50€. Inak jeho cena je 2,99€. Už dlhšie som chcela vyskúšať tento roll on od alverde ale zdal sa mi dosť drahý. Som rada že som počkala, už viac krát sa mi potvrdilo, že počkať sa oplatí. Keď som si ho naniesla jeho nechtikovu vôňu som cítila dosť dlho takže sa mi osvedčil a určite je vhodný aj hneď po holení.
Dávam si pozor na tieto guličky alebo deodoranty (dezodoranty) aj v spreji pretože keď som napríklad použila Adidas guličku začalo ma svrbieť pod pazuchami a mala som to aj červené a tak som ju vyhodila.
A čo vy tiež si dávate pozor na niektoré deodoranty a dezodoranty a vyberáte tie ktoré vam vyhovujú? 
Zažili ste s nejakým podobným výrobkom niečo také, že aby vám pomohol vám na opak urobil zle? 
:-*

4 komentáre:

  1. Chcela by som ťa pozvať ku mne prebieha GV,bola by som strašne rada keby si sa zúčastnila. ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/11/pupa-milano-giveaway.html

    Mia ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam deodoranty od Rexony a ešte ma nikdy nesklamali. Ale tento vyzerá skvele! Mám veľmi rada značku alverde, hlavne kvoli tomu že je to prírodná kozmetika. Asi si ho pôjdem kúpiť aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nějaký přírodní chci ted vyzkoušet díky za typ!
    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Priznám sa, že som si Alverde ezodorant ešte nevšimla, nie to ešte kúpila. No vyzerá naozaj atraktívne a určite sa po ňom keď budem najbližšie v obchode pozriem .)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...