piatok, 4. októbra 2013

Sprchovanie s Radox je jednoducho radosť.....

Ahooj pekný večer
Dneska sa jedná o sprchové gély od Radoxu akosi sa mi zapáčili od kedy ich skúšam, vôňa mentolu a citrónového oleja vonia úžasne a to nevravím o vôni vanilka a zázvor tá aróma rozvoniava jednoducho po celej kúpelni. A to ich nepoužívam len ja dokonca sa zapáčili aj mojej mamine.


Vôňa citrónového oleja a mentolu (modrý) je dokonca 2 v 1 čiže nie len na sprchovanie ale aj na umytie vlasov. Konzistencia je o dosť redšia ako vanilkový asi aj preto že sa môže používať ako šampón. Vanilkový je hustejší ale na tom nezáleží, hlavne že dosť dobre penia stačí mi na dlaň raz aplikovať a namydlím sa celá, niekedy samozrejme podľa potreby.
No nepenia až tak, ako keď použijem hubku na umývanie alebo špongiu mám jednu z oriflame a keď na ňu nanesiem raz a nie veľa úplne to stačí. Takže som snimi spokojná myslím, že sa po nejakom ďalšom obzriem aj naďalej keď sa mi minú.

Ďalej sa mi páči hlavne tento ochranný uzaver proti vytečeniu na žiadnom sprchovom géle som to ešte nevidela a preto mu dávam plus. Možem ho nechať hoci aj otvorený no aj tak ostane na svojom mieste. 

Dobrú noc:)

6 komentárov:

  1. to ani neviem, že majú takú ochrannú zarážku proti vytečeniu :))))) hneď na to pôjdem pozrieť, keďže mám tiež doma dva :) pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok. Najviac ma oslovila vanilka a zázvor. Tá kombinácia musí byť úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprchový gel od Radoxu jsem ještě nikdy neměla, to bych měla napravit :).

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...