štvrtok, 5. septembra 2013

V moci farieb (Colored Home2)

Ahojteee
je tu ďalši prispevok a vybrala som zo pár veci čo sa mi zapáčili ako som tak pozerala obrázky na internete, tak ma napadlo, že môžem spraviť ďalší článok pre inšpiráciu na zariadenie si bytu alebo domu...
 dúfam že polahodím aj vaším očiam...

Nemám rada až veľmi moderné veci keď sa v miestnosti napr. v obývačke nenachádza žiadny koberec, alebo nachádza a je až príliš maličký schovaný pod stolom príde mi to také neútulné a podľa mňa doma treba mať útulne aby sme sa tam cítili ako "doma".

TAPETY
Kedysi boli samozrejmou súčasťou našich príbytkov, kde nahrádzali úpravu stien. V 90 rokoch ich načas nahradila maľovka no v súčastnosti sú opäť v kurze.

OBÝVAČKA PODLAHA Z DREVA
K podlahovej elite patrí drevo už stáročia. Za ten čas pribudli nové vzory, tvary parkiet a rozšírila sa aj ponuka drevín. 

SPALŇA KOMBINACIA S BIELOU
V poslednej dobe hocijaká farba kombinácia s bielou alebo len biela sú dosť moderné tak aj mne sa to veľmi páči.

KUPELNA V BLEDYCH FARBACH
Kúpelňa by nemala byť vôbec tmavá a trvalo mi dlho kym som našla tu spravnu čo sa mi zapáčila

KUCHYŇA
V strede kuchyne sa mi veľmi páči ten stôl buď aj s 2 stoličkami alebo so šuflíkmi či s platňou na varenie. Táto tež nie je uplne podľa mojho vkusu ale aspoň pre predstavu.

Tak ako pačili sa vám? Alebo máte radšej iné farby a dizajn?

4 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...