utorok, 3. septembra 2013

Mixa Intensive Care Dry Skin - Telové mlieko pre normálnu a suchú pokožku 400ml

Ahojtee
Už nebudem tak písať články pravidelne ako predtým od včera som nastúpila do roboty tak mi držte palce aby som sa to naučila na tom počitači, nie som moc typ ktorý ma rád sedavú robotu radšej by som cely deň behala a pracovala v sklade ale čo už som rada že mám aspoň niečo.... článok som napísala ešte cez prázdniny aby som mala čo do zálohy...

Nedávno som aj ja podľahla krémom od Mixa a musela som vyskúšať toto osviežujúce telové mlieko proti vysušovaniu pokožky 400ml. Celkom sa zapáčilo aj môjmu hafanovi ....mali na výber viac druhov ale ja som si zobrala to obyčajné je bielej konzistencie tie druhé mali akúsi ružovkastú farbu a boli samozrejme na ešte suchšiu pokožku, aj keď si nemyslím, že je medzi nimi až tak veľký rozdiel určite hydratujú a ošetrujú rovnako suchú kožu a to hlavne cez zimu keď mam nohy po sprche úplne suché a keď si ich nenatriem vytvárajú sa šupiny. 


Po vyskúšaní sa veľmi dobre rozotiera a na pokožke vytvorí ochrannú vrstvu a čo je lepšie veľmi pekne vonia a pripomína mi niveu. Najradšej by som si ho natierala aj na tvár možno že tak aj urobím. 
A asi by som sa po ňom nepozrela keby že nemám doma kupón presne s týmto mliekom -50%, Z ceny 7,19€ sa stala 3,59€, dobre čo? aj ja si myslím. Síce aj tak nerozumiem čo môže na tom toľko stáť. Keď si ale predstavím že 200Sk nie je až tak veľa ale za telové mlieko dosť.


Takto na druhej strane je pri každom akýsi test na porovnanie či vám pasuje mne pasovali asi všetky ale aj tak zvíťazil ten obyčajný teda pre normálnu až suchú pokožku. 
...
Slúži na každodenné použitie, je koncentrovaná starostlivosť s vysokoúčinnými zložkami, ktorá hydratuje pokožku a zanecháva ju jemnú a pružnú. Je ideálne pre normálnu až suchú pokožku, ktorej ochranná bariéra je narušená a nie je schopná udržiavať vodu.
+Viac účinnosti - hydratačný glycerín a prírodný koriander
-Menšie riziko alergii, vyvinuté pod lekárskym dohľadom, dermatologický testované
Vhodné aj pre detskú pokožku, rýchlo sa vstrebáva a nemastí. 

Som mu veľmi potešená že ho mám, a čo vy vlastníte niečo od Mixa? 
PEKNÝ DEŇ;)

5 komentárov:

  1. Ja mám od nich odličovacie mlieko:) a je celkom fajn.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekny clanok :) a ten psik je krasny ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm ešte nemám nič od MIxy, ale určite sa poobzerám :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok :) Ja mám odličovacie mlieko a som spokojná,odlíči v pohode aj vodeodolnú riasenku síce trochu ťažšie ale pekne. Chcela by som ešte vyskúšat ten pleťový krém.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...