utorok, 10. septembra 2013

Avon: Planet Spa - Blissfully Nourishing balzam

Jedná sa o vyživujúci balzam s bambuckým maslom.
Použitie: Nanášajte na suchú oblasť pokožky na suché lakte,  na popraskané pery alebo kdekoľvek na tele podľa potreby.


Keď som ho objavila v časopise tak vyzeral dosť maličký a nevedela som presne čo je to za balzam lebo presnejšie tam nebolo nič písane iba že balzam. Tak som si ho teda objednala a na moje prekvapenie bol taký akurát v plastovom 30g balení. Cena bola 4,90€ 
Zaradil sa medzi moje obľúbene keďže ho môžem použiť kde len chcem kde sa nachádza suché miesto nemusím zo sebou nosiť veľa takychto vecičiek stači len tato jedna či na pery či na lakte alebo po nádche na ošetrenie nosa je to uplne jedno.
Síce ja si lakte nenatieram ale tak nikdy neviem čo sa naskytne. 

Rada Blissfully Nourishing je vyživujúca a regeneračná kolekcia s obsahom bambuckého masla z Afriky. Bambucké maslo je známe aj ako "africké zlato" zaistí pokožke výživnú starostlivosť, zjemňuje a obnovuje pokožku tela a vlasov. 


Vždy som chcela vyskúšať nejaký ten balzam z bambuckého masla či už od Karité (od Karité som videla len na internete) alebo hocikde inde ... nakoniec sa mi aj podarilo. Jeho vôňa mi pripomína karamelovú (presnejšie karamelový hojivý zázrak z oriflame). 

Vlastníte aj vy niečo podobné? či aj od Karité (budem rada keď mi napíšete kde sa dá zohnať, internet neratam)?  ďakujem

8 komentárov:

  1. Tiež by som chcela nejaký karité..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby sa tak dalo niekde v obchode zohnať:)

      Odstrániť
  2. vypadá fakt dobře! pěkná recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super! Planet spa mám veľmi rada. Ale v poslednej dobe som nemala možnosť sa dostať ku katalogu :( Každopádne krásny recenzia! Ale v mojom prípade by som potrebovala hneď asi 3 balenia na tie moje suché nohy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa k nemu akosi dostanem nejako teraz tam bol balzam na pery z ruže a šampon nejaka novinka s vaječneho žltka

      Odstrániť
  4. taketo nieco by som potrebovala, vyzera to super

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...