štvrtok, 8. augusta 2013

V hlavnej úlohe miska Nesquik a cereálie mysli

Ahojtee pekny večer vám...
....trochu dlhšie som sa už neozvala aj preto že je moc teplo a aj zato že momentálne ma nenapadá absolútne nič čo sa týka článkov asi to bude fakt tým peklom vonku. Ale teraz ma aspoň taký menší napadol keďže sa mi vo foťáku nahromadili fotky z mojich raňajok ktoré si niekedy osladím aj takto. Hlavne su to Emco cereálie ktoré mi dosť chutia. Kupovala som si  najviac hlavne medové, ale poslednou dobou som ich trochu zamenila za iné príchute aby som nejedla stále to isté ale určite sa k ním vrátim. Alebo si väčšinou kupujem keď su už nejaké v akcii v hypermarketoch. Ale aby ste  si nemysleli že stále jedávam len cereálie pekne to striedam z pečivom.
Viem že asi cereálie nie su moc vhodne raňajky pretože som aj o nich počula ale aj čítala že obsahujú dosť veľa cukru ale zase aj niekedy menej:)) čo už keď mi chutia...:D aaa ano kupujem si hlavne tie 700g aby mi dlhšie vydržali

A čo vy máte ich radi? alebo nejaké dobré typy? rada vyskúšam... a tu sú aspoň 3 čo som za poslednu dobu odfotila..


Takže tieto s ovocím mi akosi moc nepochutili je tam strašne veľa hrozienok a tie nemusíím asi ich vytriedim:))) ale musela som ich vyskúšať


Škorica a madle no takže sú uplne geniálne nie su tu hrozienka nič podobne no a tie madle nemajú chybu.


A posledný pán na holenie najhoršie na týchto je že začali chutiť aj môjmu bratovi ... inak sú super kusky čokolády sa uplne rozpustia v teplom mlieku...tieto su pre zmenu 500g čo už...


12 komentárov:

  1. eej ja som mala asai tie cokoladove v takom velkom baleni to je ... tie su celkom fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju musli,ale bez rozinek,to je tady těžký najít:(:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také miluju musli, dávám si ho do jogurtů :)))
    přijde se podivat také ke me na :

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie posledné vyzerajú lakavo určite vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tiež v tomto teple úplne off :) Musli mám rada, a tiež nemusím hrozienka :)) miesto nich si dávam napr. sušené brusnice, tie mi na počudovanie chutia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aano sušene brusnice mi fakt chutili:))

      Odstrániť
  6. ja mám veľmi rada muslli, tie čokoládové sú skvelé!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak aspoň vidím že nie som sama čo nemám rada hrozienka:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá to super, už si musím nejaké kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám tyto cereálie moc ráda, ale nesnáším na nich ty hrozinky:-/ Já jím každé ráno nějaké dětské cereálie (Nesquik, Chocapic atd.) s mlékem a poté si dám vždy jogurt :D ... Ono nevadí, že to má hodně cukru, jelikož snídaně se má skládat z cukru. Potřebuješ ho pro dobrou energii. Naopak večer by cereálie byly špatnou volbou. Je to závislost, nevím, co jiného bych měla ráno snídat:-D.
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano pravdy na tom niečo bude:) cukor treba

      Odstrániť
  10. Zbožňujem musli:) tie emco sú asi najrožšírenejšie, ja som si dokonca minule kúpila také "bez cukru", neviem čo je na tom pravdy, ale tak to tam napísali a ja im budem veriť :P a tie hrozienka .. uuuf mali by sa s nimi krotiť :/ dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...