sobota, 10. augusta 2013

Recept: Syrové fašírky


Potrebujeme:
*mleté mäso
*2 vajcia
*strúhanka
*nastruhaný syr
*korenie
*cesnak
*vegeta
*sladka paprika 
*olej

Postup:
Všetko dokopy pekne zmiešame, narobíme buchtičky, obalíme ich v strúhanke a poukladáme na pomastený plech. Dáme piecť asi na 200°C, pol hodinu zakryté alobalom a potom chvíľu bez alobalu keď už budú pekne zapečené vyberieme z rúry. 

Všetkým veľmi chutili asi aj preto že sa pridalo dosť soli ale boli fakt mňaam a stým syrom sú vynikajúce ja už bez syru fašírky ani nezjem silno odporučam.

12 komentárov:

  1. To vypadá zajímavě, nikdy jsem nic podobného nejedla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. syrové fašírky som ešte nejedla! určite vyskúšam :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spravila si mi chute :DD Vyzerá to super!

    Romi- www.myself-romi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. plánujem dnes robiť, vyzerajú úžasne...len neviem koľko syru tam mám dať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla chuti či máš rada viacej syru alebo menej ja mam rada veľa:)) ja si uz nepamätám kolľko sa tam dávalo možno niakych 20dkg

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...