štvrtok, 1. augusta 2013

Balea - krémy na ruky, balzam na pery, lak na vlasy

ahojjte babule:)) takže dneska nam už začína ďalšia polovica prázdnin ani sa nenazdáme a je po nich ...

Takže teraz ku Balei momentálne vlastním od nej


Všimli ste si asi že mam hlavne krémy na ruky ten zelený olivový je naozaj skvelý  hneď po natretí rúk sa nestratí, vydrží  a krásne vonia takže sa po ňom pozriem znovu a určite ho mamine znovu kúpim pretože hlavne ona ich používa lebo sa neustále máča v robote alebo doma a jej ruky sú ako šmirgeľ a to doslova hlavne teda cez zimu si to odnesú.  A to ju nútim si ich aj natierať niekedy.  
Objem 100ml
OBSAHUJE: olivové maslo, pantenol, ktoré vyživujú intenzívne pokožku rúk. Dobre sa rozotiera a vstrebáva.

Krém na ruky fialový Dark Glamour zaujimave je že ked si ho vytlačím na ruky je tiež fialový, pekne vonia a má aplikátor ktorým sa ľahko nanáša. Nie je až taký mastný ako ten zelený ale môže byť ... niekto má rád kremy na ruky čo cíti dlhšie mastnotu a niekto ma rád také čo sa rychlo vstrebu a potom už neni po nich stopy a tento je taky že sa rýchlejšie vstrebe  ale mne moc nevyhovuje, keď už krem na ruky tak podľa mňa by mal tam trochu aj vydržať. 
Objem 300ml
OBSAHUJE: čerstvé a korenisté vône, pantenol

Balzam na pery Juicy Orange priznám sa, že som si sním natierala nos keď som mala nádchu niako extra ma neoslovil aj keď dobre hydratoval celkom pery... mám iný obľúbený. 
Objem 10g


Extra Power Haarspray - Myslím že k tomúto neni ani čo písať lebo drží asi tak ako aj lak z jednoty čiže nič moc. To ma iba lákala ta cena 1,99€. 
 Máte ho tiež? čo naň hovoríte? 
Pekný deň:))

12 komentárov:

  1. Krém od Balei mám doma jeden v tubičce, který mi hrozně smrdí.. takže ho nemůžu nějak spotřebovat :D a ted jsem si koupila jeden takto s pumpičkou, tak snad bude lepší:) a jeden balzámek v kalíšku mám doma taky a musím říct, že z něj moc nadšená nejsem.. nelíbí se mi ta konzistence, na rtech je mi nepříjemná.. a navíc vůbec neubývá :/ :D co ale mám opravdu ráda jsou Baleácká tělová mazadla, ty oni fakt umí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi balenie toho fialového mlieka na ruky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten olivový vyzkouším, už jen kvůli tomu že miluju olivy v jídle i v kosmetice :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ich tiež obľúbila kedysi som ich nemohla ani cítiť

      Odstrániť
  4. Od Balei mám iba telové mlieko a gel na holenie :) Chcela by som aj šampóny a sprchové gely ale nemám v meste ani nikde blízko Dm -_-
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to lákavě,někdy něco z toho určitě zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ráda krémy na ruce od Balei:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten lak mám, nie je to nič extra, ale na obyčajné zafixovanie drdolu, alebo copu je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano ja ho použivam ked mam mastne vlasy nastriekam a rozčešem:D

      Odstrániť
    2. funguje tak trocha ako suchý šampón, tiež to robím :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...